BESTILLING
Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
Se vores ”sådan bestiller du – trin for trin” - på denne side >> "sådan bestiller du"
Jeg kan ikke lægge varer i indkøbskurven
Dette kan skyldes at dine internetindstillinger ikke tillader cookies. Det kan du tjekke på følgende måde:
klik på "funktioner" i toppen af skærmen.
klik på "internetindstillinger"
klik på "beskyttelse af personlige indstillinger" - hvis indstillingen står på "bloker alle cookies" eller "høj" er det ikke muligt at lægge varer i kurven. Hvis du ændre indstillingen til "mellem høj" og klikker ok, kan du lægge varer i kurven.
Hvad er en cookie?
Cookies findes overalt på nettet og er med til at gøre det lettere at navigere på forskellige hjemmesider. En cookie er en lille tekst fil som gemmes af browseren på din computer og du kan til en hver tid slette den igen i dine internetindstillinger.
Kan jeg ændre på min bestilling efter jeg har godkendt?
Ja, vi kan godt ændre på adresseoplysninger eller ombytte produkter. Du bør i så fald kontakte os hurtigst muligt.
Kan jeg bestille via e-mail eller pr. telefon?
Ja det kan du sagtens.
Kan I fakturere elektronisk til offentlige/kommunale institutioner?
Ja, det kan vi. Når du bestiller varer hos os, udfylder du blot feltet "EAN" som du finder under leveringsinformationer i købsprocessen, så sender vi s ærskilt faktura via NemHandel's system.
LEVERING
Hvor hurtigt leverer I?
Levering sker hurtigst muligt - normalt indenfor 2-5 arbejdsdage - afhængig af varetype. Produkter i specialmål kan dog tage et par dage ekstra. Bemærk at leveringstiden ved bankoverførsel først træder i kraft, når indbetalingen er modtaget.
Hvad koster fragten?
Du betaler kun 59,00 DKK, uanset hvor meget du bestiller.
Kan jeg selv afhente varen?
Nej - vi sender alle ordre ud.
Leverer i til udlandet?
Nej, vi leverer kun til Danske adresser.
Kan jeg få leveret på en anden adresse end min egen?
Ja naturligvis. Under bestillingen udfylder du blot feltet "leveringsadresse" - så sender vi pakken dertil.
Kan jeg få leveret på arbejdspladsen?
Ja naturligvis. Så sparer du også turen på posthuset.
Under bestillingen udfylder du blot feltet "leveringsadresse" - så sender vi pakken dertil.
ORDRESTATUS
har Ikke modtaget ordrebekræftelse?
Straks efter at du har afgivet din bestilling i netbutikken, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du ikke modtager denne, skyldes det højst sandsynligt en teknisk fejl i den indtastede e-mail adresse. Ved manglende ordrebekræftelse bedes du kontakte os.
Får jeg besked om leveringstidspunkt?
Ja, du modtager automatisk en ordremail når din bestilling afsendes.
BETALING
Hvad betaler jeg i gebyrer
Du betaler ingen gebyrer hos Maktub
Kan jeg betale via bankoverførsel?
Ja det kan du godt. Du vælger blot bankoverførsel når du laver en bestilling.
Kan jeg betale pr. efterkrav?
Nej - Det er ikke muligt at betale pr. efterkrav.
Er det sikkert, at betale med mit kreditkort?
Ja, det er absolut sikkert at bruge betalingskort. Der er ingen, som kan se dine oplysninger. Alle data behandles krypteret og bliver kun udvekslet elektronisk direkte mellem Maktub og PBS International via en SSL-krypteret linje. Vi får derfor ikke kendskab til det du indtaster, men får kun besked om transaktionen er godkendt eller ej.
Hvornår trækker i beløbet fra mit kort?
Vi trækker først penge fra dit kort når varen afsendes.
Er jeres priser inklusiv moms?
Ja, alle priser er inklusiv 25 % dansk moms.
VARERETURNERING OG OMBYTNING
Har jeg returret på varerne?
Ja, du har 30 dages fuld returret hos os – læs om fortrydelsesret på denne side >> ”Fortrydelsesret”
Kan jeg få mine penge tilbage?
Ja det kan du godt. læs om fortrydelsesret på denne side >> ”Fortrydelsesret”
Jeg skal give varen i gave, hvad så med returretten?
Det er altid en god idé at bestille en gave i god tid på nettet. Hvis du i bemærkningsfeltet under bestilling skriver hvilken dato gaven skal gives, får du automatisk 30 dages fuld returret gældende fra denne dato.